اسکن اسناد یعنی تبدیل اطلاعات و داده های یک سند کاغذی به دیجیتال با اسکنر است. این کار برای دسترسی به اسناد بدون نیاز به نسخه چاپی، افزایش امنیت، ذخیره‌ی فضای فیزیکی و همچنین جستجوی سریعتر در متن اسناد مفید است. ببسیاری از شرکت ها برای افزایش بهره وری اسکن اسناد خود را برون سپاری میکنند.

  • خدمات اسکن مدارک اداری و منابع انسانی
  • خدمات اسکن پرونده های پرسنلی و اداری
  • خدمات اسکن انبوه اوراق
  • ورود اطلاعات و رقومی سازی پرونده های کارگزینی و اسناد اداری
  • مجری پروژه های خدمات اسکن اسناد و پرونده پرسنلی و منابع انسانی در کشور

درخواست خدمات (اسکن اسناد)

    اسکن اسناد و مدارک پرسنلی چیست؟

    اسکن اسناد و مدارک پرسنلی یا کارگزینی به زبان ساده یعنی تبدیل پرونده پرسنلی کاغذی به پرونده دیجیتال با استفاده از اسکنرهای پرسرعت و ورود اطلاعات پرونده های کارگزینی به نرم افزار مناسب.

    اسکن پرونده پرسنلی شامل تبدیل مدارک و اسناد مربوط به پرسنل یک سازمان به فرمت دیجیتال با استفاده از دستگاه اسکنر است. این مدارک ممکن است شامل اسناد هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و تصاویر پرسنلی باشد. در اغلب سازمان‌ها این کار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و مدارک پرسنلی در نرم افزار بایگانی پرسنلی یا سیستم‌های مدیریت منابع انسانی (HRM) ذخیره می‌شوند.

    اسکن اسناد و مدارک پرسنلی
    اسکن مدارک و پرونده منابع انسانی

    اسکن پرونده و مدارک منابع انسانی

    اسکن پرونده و مدارک منابع انسانی شامل تبدیل اسناد مربوط به پرونده‌های منابع انسانی مانند قرارداد پرسنل، اسناد اداری، شرح شغل‌ها، ارزیابی عملکرد پرسنل، فیش های حقوقی، احکام پرسنل، دوره ها و مهارت های و سایر مدارک مربوط به پرونده و مدارک منابع انسانی به فرمت دیجیتال با استفاده از دستگاه اسکنر است. پرونده و مدارک اسکن شده به صورت الکترونیکی در سیستم‌های مدیریت پرونده‌های منابع انسانی ذخیره می‌شوند که مدیران به راحتی بتوانند به اطلاعات پرونده‌های منابع انسانی دسترسی داشته باشند. همچنین این کار باعث می‌شود که اسناد پرونده منابع انسانی بدون نیاز به نسخه چاپی در دسترس باشند. این فرآیند همچنین باعث حفظ امنیت پرونده ها می‌شود و به دلیل داشتن مزایایی مانند حفظ فضای فیزیکی، این کار برای سازمان‌ها بسیار مفید است.

    قیمت اسکن اسناد و مدارک

    قیمت اسکن اسناد و مدارک وابستگی به تعداد اسناد، اندازه آن‌ها، کیفیت اسکن و نوع سرویس دهی متفاوت است. برخی شرکت‌ها برای ارائه خدمات اسکن اسناد، قیمت‌هایی بر اساس تعداد برگه‌های اسناد، میزان کیفیت اسکن، نوع پرونده و نوع سرویس دهی مشتریان تعیین می‌کنند. همچنین قیمت اسکن اسناد ممکن است در برخی شهرها و مناطق با توجه به شرایط بازار متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت اسکن اسناد، بهتر است با 22469490و22466748-021 تماس بگیرید و جزئیات را بیان کنید تا بهترین قیمت را برای خدمات اسکن اسناد دریافت کنید.

    قیمت اسکن اسناد و مدارک

    خدمات اسکن اسناد انبوه

    یکی از خدمات شرکت یگانه انجام 0 تا 100 مراحل خدمات اسکن اسناد به صورت انبوه در محل سازمان مشتری است.

    شرکت یگانه با استفاده از تیم‌های مجرب و آموزش دیده در محل مشتری حاضر می شود و اقدام به ارائه خدمات اسکن اوراق و پرونده ها به صورت انبوه می‌نماید. استفاده از تجهیزات به روز و پرسرعت هم از ویزگی‌های این تیم است.

    فیلم معرفی اسکن مدارک شرکت یگانه

    اسکن مدارک شامل تبدیل اسنادی مانند کارت شناسایی، پاسپورت، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت بانکی و سایر مدارک به فرمت دیجیتال با استفاده از اسکنر است. این کار باعث می‌شود که مدارک به صورت الکترونیکی در دسترس باشند و به راحتی قابل دسترسی باشند. اسناد اسکن شده برای استفاده در امور مختلف مانند ارائه به مراجع دولتی و خصوصی، ارسال به شرکت‌ها و سازمان‌ها، ثبت نام در دانشگاه‌ها و مدارس و همچنین برای استفاده شخصی مفید است. همچنین با استفاده از اسناد اسکن شده، امکان جستجوی سریع و دقیق در متن مدارک وجود دارد . در کل، اسکن مدارک باعث می‌شود که مدارک شما در دسترس شما باشد و امنیت آن‌ها حفظ شود.

    مزایای خدمات اسکن اسناد و مدارک پرسنلی

    شرکت نرم افزاری یگانه با توسعه تیم اسکن اسناد در صدد حل مشکلی بزرگ از شرکتها ، موسسات و ادارات می باشد.

    كاهش حجم بايگاني فیزیکی

    کاهش حجم بايگاني فیزیکی و امکان ذخيره الكترونيكي با اسکن اسناد و مدارک پرسنلی در نرم افزار آرشیو اسناد

    مديريت دسترسی و بايگاني

    كنترل و مديريت بر نحوه بايگاني اسناد و مدیریت دسترسي كاربران مختلف به اسناد و مدارک

    جستجوی سریع

    جستجوی سریع بر روي متن اسناد و مدارک با استفاده از تعریف فيلدهاي اطلاعاتي برای اسناد

    افزایش امنیت اسناد و مدارک

    افزایش امنیت اسناد و مدارک در مقابل حوادث طبيعي و غيرطبيعي

    سهولت دسترسی با اسکن اسناد و مدارک پرسنلی

    می توانید هر زمانی و در هر نقطه مکانی با استفاده از نرم افزار آرشیو اسناد تحت وب یگانه به مدارک و اسناد وپرونده های خود دسترسی داشته باشید.

    افزایش کارایی و بهره وری

    با توجه به افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات پرونده ها و امکان مشاهده اسناد و مدارک کارایی کاربران افزایش خواهد یافت.

    اسکن مدارک کجا انجام می شود؟

    اسکن مدارک در محل مشتری یا On Site: این روش مناسب سازمانهایی است که اسناد آنها زیاد است. کارفرما یک محلی برای انجام مراحل اسکن اسناد در نظر میگیرد.پیمانکار هم کلیه تجهیزات و نیروها را به آنجا منتقل میکند.

    اسکن مدارک در محل مجری یا Off Site: در این روش کلیه مدارک از محل کارفرما جمع آوری میشود. به محل پیمانکار منتقل میشود. و در محل پیمانکار اسکن مدارک کلیه مراحل اسکن مدارک انجام می شود. پس از پایان فرایند اصل اسناد مدارک به کارفرما عودت می شود.

    مراحل اسکن اسناد و مدارک پرسنلی توسط تیم حرفه ای یگانه

    مرحله اول

    آماده سازی و پاکسازی اسناد
    این مرحله که به آن لاغر سازی پرونده ها نیز گفته می شود شامل: باز کردن تای برگه ها و صاف نمودن خم شدگی اوراق، جدا نمودن منگه و گیره از روی اوراق، جدا نمودن برگه های تکراری از پرونده های پرسنلی و اداری و…

    مرحله دوم

    اسكن اسناد و مدارک پرسنلی
    تمام اسناد و مدارک در حین انجام عملیات اسکن تمیزکاری صورت می گیرد. در این مرحله چند نمونه تصویر از اسناد و مدارک با کیفیت و حجم های مختلف گرفته می شود و با تایید کارفرما یکی از این کیفیت و حجم ها انتخاب می شود.

    مرحله سوم

    اصلاح و ویرایش تصاویر
    اسناد و مدارک پس از اسکن بررسی می شوند و برخی اقدامات روی آنها انجام می شود: حذف تصاویر تکراری و اضافی، بهبود کیفیت تصاویر اسکن شده، از بین بردن جای سوزن منگنه و …

    مرحله چهارم

    ورود اطلاعات اسناد و مدارک پرسنلی
    برای دسترسی و جستجوی سریع کاربران به اسناد اسکن شده، فیلد های اطلاعاتی اعلام شده توسط کارفرما از اوراق اسکن شده استخراج می شود به نرم افزار آرشیو مستندات انتقال داده می شود.

    مرحله پنجم

    تهيه نسخه پشتيبان
    پس از اتمام اسکن اسناد و اوراق و اتمام ورود اطلاعات در نرم افزار مدیریت اسناد، شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از اسناد و اطلاعات بر روی هارد دیسک می نماید و در انتهای پروژه در اختیار کارفرما قرار می دهد.

    خدمات اسکن اسناد و مدارک پرسنلی یگانه

    با توجه به لزوم راه اندازی آرشیو دیجیتال برای اسناد و مدارک پرسنلی، پرونده های اداری و سازمانی، شرکت نرم افزاری یگانه بر آن شد تا با تشکیل یک تیم حرفه ای و با تجربه اقدام به ارائه خدمات اسکن اوراق و مدارک پرسنلی به بسازمان ها، ادارات دولتی، مراکز درمانی و ... بنماید. این تیم حرفه ای با حضور در محل سازمان ها و سایر ادارت دولتی اقدام به اسکن پرونده و مدارک پرسنلی، اسکن مدارک و پرونده های حقوقی، اوراق، اسناد و مدارک اداری و منابع انسانی و… می نماید.

    ارائه خدمات اسکن مدارک پرسنلی شامل: لاغرسازی اسناد و پرونده های پرسنلی، مرتب سازی پرونده های بایگانی قدیمی، اسکن اسناد و مدارک پرسنلی قدیمی، ورود اطلاعات پرونده های پرسنلی کارمندان به نرم افزار آرشیو اسناد یگانه یا نرم افزار اتوماسیون اداری می نماید.

    همچنین در حین اجرای پروژه این اطمینان را به سازمان ها و ادارات می دهیم که هرگز کیفیت انجام کار را فدای مدت زمان اجرای پروژه اسکن اسناد و مدارک نخواهیم کرد.

    کاربرد OCR و اسکنر در پروژه اسکن چیست؟

    OCR یا نویسه خوان نوری یک فناوری برای تشخیص متن درون تصاویر می باشد. این فناوری برای تبدیل هر نوع تصویر حاوی متن نوشته شده (تایپ شده، دست نویس یا چاپ شده) به داده‌های متنی قابل خواندن توسط ماشین استفاده می‌شود. در واقع فرآیندی را توصیف می‌کند که طی آن یک تصویر از یک سند کاغذی گرفته می‌شود و پس از آن، متن از آن تصویر “استخراج” می‌شود.

    اسکنر هم بهترین ابزاری می باشد که برای تصویربرداری و ایجاد نسخه الکترونیک از اسناد فیزیکی استفاده می شود. در پروژه های اسکن ابتدا اسناد توسط دستگاه اسکنر مخصوص پروژه اسکن می شوند و پس از گذراندن مراحل اسکن اسناد و مدارک که در بالا توضیح داده شد وارد نرم افزار مناسب می شوند. شرکت نرم افزاری یگانه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند امکان OCR را روی اسناد و مدارک فعال کنند.

    جهت آشنایی با انواع اسکنر ها میتوانید مقاله اسکنر چیست را مطالعه کنید.

    خدمات تخصصی اسکن اسناد، اسکن پرونده و اسکن مدارک پرسنلی شامل:

     

     

    نرم افزار EDMS یا نرم افزار بایگانی دیجیتال

    انجام خدمات اسکن مدارک پرسنلی بدون وجود یک نرم افزار مناسب جهت حفظ و نگهداری و بازیابی اطلاعات باعث افزایش بهروری در سازمان نخواهد شد.

    ما در شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تولید یک نرم افزار بایگانی اسناد تحت وب نمودیم که توانایی ایجاد یک بایگانی دیجیتال را برای تمام سازمان ها دارد.

    از ویژگی های این نرم افزار بایگانی دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تحت وب بودن نرم افزار بایگانی دیجیتال
    • فرم ساز پویا و قدرتمند
    • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربران
    • امکان گردش و ارجاع اسناد در سازمان
    • امکان امانت دهی اسناد و مدارک
    • گزارشگیری پویا و منعطف
    • امکان ارتباط با سیستمهای مختلف از قبیل: منابع انسانی، اتوماسیون اداری، HIS و ...
    • و...

    آشنایی با نرم افزار بایگانی اسناد دیجیتال یگانه

    ورود اطلاعات اسناد و پرونده های پرسنلی (رقومی سازی اسناد)

    یکی از خدماتی که تیم حرفه ای اسکن اسناد و مدارک پرسنلی یگانه انجام می دهد، رقومی سازی اسناد و مدارک یا پرونده در داخل نرم افزار بایگانی دیجیتال یا سایر نرم افزار های موجود در سازمان است.

    اطلاعات پرونده ها یا اسناد توسط نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه تیم اسکن خوانده می شود و در داخل نرم افزار مربوطه وارد می شود.

    تعویض و نوسازی پرونده، پوشه و زونکن اسناد

    در برخی از پروژه های اسکن کارفرما درخواست می کند که روکش پرونده ها یا زونکن پرونده ها به دلیل قدیمی بودن و پارگی و... تعویض و نوسازی گردند.

    دیوایدر بندی الکترونیکی و فیزیکی اسناد و مدارک

    یکی از خدمات اسکن اسناد و مدارک پرسنلی در پرونده هایی است که تعداد برگ های آن بسیار زیاد می باشد کاربرد دارد. با استفاده از دیوایدر امکان دسته بندی کردن اسناد داخل یک پرونده یا زونکن فراهم می گردد که در نهایت جستجو و پیدا کردن اسناد در داخل پرونده ها بسیار راحت می شود.

    تهیه چک لیست پرونده یا فرم خلاصه پرونده

    یکی از خدماتی که تیم حرفه ای اسکن اسناد و مدارک پرسنلی یگانه انجام می دهد، رقومی سازی اسناد و مدارک یا پرونده در داخل نرم افزار بایگانی دیجیتال یا سایر نرم افزار های موجود در سازمان است.

    اطلاعات پرونده ها یا اسناد توسط نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه تیم اسکن خوانده می شود و در داخل نرم افزار مربوطه وارد می شود.

    نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت وب یگانه

    ما در شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تولید یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب نمودیم که توانایی ایجاد یک بایگانی دیجیتال را برای تمام سازمان ها دارد.

    ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه:

    • تحت وب بودن نرم افزار
    • فرم ساز پویا و قدرتمند
    • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربران
    • امکان گردش و ارجاع مکاتبات اداری در سازمان
    • امکان بایگانی مکاتبات اداری
    • گزارشگیری پویا و منعطف
    • و...

    آشنایی با نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه

    مهرزنی و برگ شمار کردن اسناد

    این خدمات شامل زدن مهر اسکن شد روی اسناد و مدارک یا زدن مهر برگ شمار روی اسناد می باشد.

    مشاوره اجرا و پیاده سازی

    امکان ارائه خدمات مشاوره در زمینه اجرا و پیاده سازی انواع بایگانی های فیزیکی و دیجیتال در سازمان ها وجود دارد.

    مدیریت پروژه اسکن و آموزش

    امکان مدیریت یک پروژه بایگانی دیجیتال و اسکن اسناد و همچنین امکان ارائه آموزش مدیریت یک پروژه اسکن انبوه توسط شرکت یگانه وجود دارد.

    پرسش های متداول (FAQ) پروژه اسکن اسناد و مدارک

    فهرست پرسشهایی که از ما در خصوص اسکن اسناد و مدارک ، اسکن پرونده ها می پرسند.

    اسکن اسناد و مدارک پرسنلی یا پرونده های سازمان من در چه محلی انجام می شود؟

    ارائه خدمات اسکن مدارک پرسنلی به سازمانها و ادارت، بیمارستانها و... در محل مشتری ارائه می گردد.

    مشتری با در اختیار گذاشتن فضایی سرپوشیده و تعدادی میز و صندلی زمینه را برای اسکن اسناد و مدارک آماده میکند.

    همچنین مشتری می تواند با تعیین یک ناظر بر روند انجام کار نظارت داشته و گزارش های منظم از پیشرفت پروژه دریافت نماید.

    آیا خدمات اسکن اسناد و مدارک در سازمان من قابل انجام می باشد؟

    هر سازمانی که با اسناد، مدارک و پرونده سر و کار دارد، خدمات اسکن برایش کاربرد دارد.

    برخی از سازمان ها که می توانند از خدمات اسکن اسناد و مدارک استفاده کنند:

    • ارائه خدمات اسکن پرونده پزشکی به بیمارستان ها و مراکز درمانی
    • ارائه خدمات اسکن پرونده پرسنلی و حقوقی به ادارات و سازمان های دولتی
    • ارائه خدمات اسکن اسناد فنی به شرکت های مهندسی مشاور
    • ارائه خدمات اسکن پرونده دانشجویی به دانشگاه ها و مراکز اموزشی
    • و...
    چه تضمینی برای حفظ محرمانگی و امنیت اسناد و مدارک من وجود دارد؟

    برای حفظ امنیت و محرمانگی اسناد نکات مختلفی مد نظر قرار میگیرد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

    کلیه نیروی انسانی شاغل در محیط کار در هنگام کار تلفن همراه هوشمند خود را در ابتدای روز تحویل می دهند و در پایان کار تحویل میگیرند.

    • پورت ها و درگاه های ورودی کیس ها مانند : USB / CD / DVD ,... بسته می شود.
    • یک شبکه داخلی مجزا و ایزوله برای کامپیوترهای حاضر در محل پروژه ایجادمی شود.
    • از نرم افزار آنتی ویروس به روز در پروژه اسکن استفاده می شود.
    • از ورود افراد متفرقه و غیر مرتبط با پروژه در محل اجرای پروژه اسکن جلوگیری می شود.
    • برای کاربران سیستم دسترسی های محدود تعریف می شود.
    • از اسناد و مدارک اسکن شده در بازه های زمانی مشخص فایل پشتیبان تهیه می شود.
    • و...
    قیمت پروژه اسکن اسناد و مدارک چگونه انجام می شود و برچه اساسی است؟

    شرکت یگانه برای برآورد هزینه پروژه اسکن پرونده و مدارک پرسنلی و قیمت اسکن اوراق، پس از مراجعه حضوری به محل کارفرما و مشاهده اسناد و مدارک قیمت و زمان انجام پروژه را به صورت مکتوب اعلام می نماید.

    برخی از پارامترهایی که در اعلام قیمت پروژه اسکن تاثیر گذار می باشد:

    • تعیین محدوده زمانی برای تحویل پروژه توسط کارفرما
    • حجم و تعداد اسناد و پرونده ها
    • سایز اسناد و مدارک (A3 , A4 , A5 , ...)
    • نوع اسکن اسناد(اسکن رنگی/ اسکن سیاه و سفید)
    • اسناد و پرونده ها نیاز به لاغرسازی (سبک سازی) دارند یا خیر؟
    • اسناد و مدارک نیاز به ورود اطلاعات و رقومی سازی دارند؟
    • آیا نرم افزار بایگانی دیجیتال در سازمان وجود دارد؟
    • از هر پرونده یا سند چه تعداد فیلد اطلاعاتی باید وارد شود؟
    • فیلدها باید از روی اسناد خوانده شود و استخراج شود؟ یا در سیستم دیگری موجود است؟
    • و...
    نحوه پرداخت پروژه اسکن پرونده و مدارک به چه صورت است؟

    در خصوص نحوه پرداخت پروژه اسکن پرونده و مدارک، شرکت یگانه به دو روش عمل می کند:

    روش اول: پرداخت به ازای فازهای انجام شده

    در این روش در ابتدای اسکن پرونده ها، پروژه شکسته می شود و به فازهای مختلفی تقسیم می شود. بهترین روش شکست پروژه و تعیین فاز، تعیین تعداد برگ های اسکن شده در یک ماه می باشد.

    در این روش بر روی یک تعداد برگ که باید در هر ماه از پروژه اسکن شود توافق می شود و در پایان ماه ناظر پروژه اسناد اسکن شده را تایید می کند و فرایند تسویه فاز آغاز می شود.

    روش دوم: پرداخت به صورت یکجا در انتهای پروژه

    در این روش همانطور که از آن بر مشخص است کل مبلغ پروژه اسکن پرونده در انتهای پروژه تسویه می گردد.

    پیمانکار یا شرکت خدمات اسکن مدارک چه تجهیزاتی را در پروژه اسکن استفاده می کند؟

    شرکت نرم افزاری یگانه متعهد می شود که:

    • اسکنرهای لازم جهت انجام پروژه اسکن را در محل پروژه حاضر نماید.
    • کیس، مانیتور، کیبورد و... لازم جهت انجام اسکن اسناد و مدارک را در محل حاضر نماید.
    • نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام خدمات اسکن مدارک را در محل پروژه حاضر نمیاد.

    همچنین کلیه تجهیزاتی که شرکت یگانه در محل کارفرما مستقر می کند پس از اتمام پروژه جمع آوری می گردد.

    کارفرما چه تجهیزاتی را در اختیار شرکت خدمات اسکن مدارک قرار می دهد؟

    کارفرما هم در قبال پیمانکار اسکن مدارک تعهداتی را دارد که برخی از این تعهدات به شرح زیر است:

    • کارفرما می بایست محلی سرپوشیده را در اختیار شرکت یگانه قرار دهد.
    • محل مورد نظر باید شامل تجهیزات و امکانات اولیه (سرمایش، گرمایش، آب، نور و...) باشد.
    • تهیه میز و صندلی مناسب برای اجرای اسکن مدارک به عهده کارفرما می باشد.
    • و...
    تامین نیروی انسانی مورد نیاز خدمات اسکن پرونده و مدارک پرسنلی به عهده کارفرما است یا شرکت خدمات اسکن؟

    نیروی انسانی مورد نیاز برای خدمات اسکن پرونده و مدارک پرسنلی به 2 روش انجام می شود:

    روش اول: نیروی انسانی توسط شرکت نرم افزاری یگانه تامین شود.

    در این روش شرکت نرم افزاری یگانه به دلیل تعدد پروژه های مختلف دارای نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه می باشد و از همان نیرو هادر انجام پروژه ها استفاده می نماید.

    گاها هم در برخی پروژه اقدام به استخدام نیروی انسانی بومی می نماید.

    روش دوم: استفاده از نیروی انسانی کارفرما برای اسکن اسناد و مدارک

    در برخی پروژه ها کارفرما درخواست دارد که از نیروهای خودش برای اسکن مدارک استفاده شود.

    در این روش شرکت یگانه ابتدا اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی برای این پرسنل می نماید و پس از انجام تست های مختلف شروع به اجرای اسکن اسناد و مدارک می نماید.

    پرداخت حقوق و مزایا وو بیمه نیروی انسانی شاغل در پروژه اسکن اسناد و مدارک به عهده چه کسی است؟

    اگر نیروی انسانی حاضر در پروژه از طرف شرکت یگانه تامی شده باشد وظیفه پرداخت حقوق و مزای و بیمه آنها به عهده شرکت نرم افزاری یگانه می باشد.

    اگر نیروی انسانی توسط کارفرما تامین شود پرداخت حقوق و مزایا و بیمه آنها به صورت توافقی می باشد.

    تیم اسکن یگانه توانایی اسکن مدارک در چه سایز ها و ابعادی را دارد؟

    تیم اسکن شرکت یگانه با در اختیار داشتن انواع اسکنرها توانایی اسکن در ابعاد و سایزهای مختلف را دارد. از قبیل:

    • اسکن اسناد و اوراق (A3 , A4 , A5)
    • اسکن نقشه ها مدارک فنی
    • اسکن کتاب
    • اسکن پارچه
    • اسکن مدارک
    • و...
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 نظرات
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها