مشاوره و استقرار

تیم خدمات و پشتیبانی یگانه همواره تلاش می کند با مجموعه‌ای از روال ها ، ابزارها و مستنداتی که حاصل بیش از 10 سال کار مستقیم و مستمر با مشتریان و بررسی الگو های موفق جهانی است، خدماتی عالی و در خور مشتریان را در استقرار نرم افزار ها ارائه دهد.

پیاده سازی و استقرار نرم افزار ها ی یگانه بر اساس مستندات و تجربیات به دست آمده در این فرایند با بیش از 3000 مشتری ، در چهار مرحله طراحی شده و به شرح ذیل می باشد.

مشاوره و استقرار

شرکت نرم افزاری یگانه با بیش از 10 سال سابقه فعالیت مفتخر است که در زمینه مشاوره و استقرار به گفته مشتریان شرکتی متعهد و زبانزد است.
همواره سعی خواهیم کرد مشاوری موثر و امین برای شما باشیم.

 

ارائه مشاوره و شناخت فرایندهای مشتری

اطلاعات مورد نیاز برای استقرار، از سازمان شما استخراج می‌شود و بر اساس ارزیابی های انجام شده بهترین مشاوره توسط کارشناسان استقرار نرم افزار ، جهت پیش‌نیازها و الزامات انتقال شرکت از وضعیت موجود به مطلوب تر، فهرست می‌شود تا در سازمان پیاده‌سازی شوند.

تشکیل تیم پروژه استقرار

مدیر واحد پیاده‌ سازی و استقرار نرم افزار با بررسی ویژگی های هر پروژه ، تیم پروژه متشکل از کارشناسان واحد پیاده‌سازی و استقرار یگانه به همراه کارشناسان کارفرما را تشکیل می دهد. مهم ترین وظیفه این تیم، برنامه‌ریزی جهت استقرار نرم افزار در شرایط کنونی سازمان به بهترین حالت ممکن است.

 

پیاده‌سازی و آموزش نرم افزار

نصب نرم‌افزار از طریق دسترسی از راه دور یا حضور در محل مشتری

گردآوری اطلاعات پایه ای سازمان جهت پیاده‌سازی و استقرار هر نرم‌افزار

تبدیل اطلاعات از نرم‌افزارهای قبلی مشتری به نرم افزار های یگانه

ارائه مشاوره‌ تخصصی درخصوص راه اندازی نرم افزار ها با توجه به تجربیات تیم پروژه پیاده‌سازی و استقرار

ارائه آموزش های کاربردی نرم افزار ها به کاربران مربوطه

برگزاری جلسه رفع ابهامات کاربری پس از هر جلسه آموزش

برگزاری آزمون در پایان جلسات آموزش و ارائه مدرک

تشکیل جلسات گروهی جهت رفع ایرادات احتمالی کاربران

عملیاتی کردن نرم افزار

دراین مرحله ، نرم افزار های نصب شده، در فرایند پشتیبانی و سرکشی مداوم بوده و ایرادات و اشکالات کاربران درکمترین زمان ممکن برطرف می شوند.

در پایان لازم به ذکر است که نرم افزار ها به گونه‌ای توسط تیم پیاده‌سازی و استقرار نرم‌افزار یگانه در سازمان شما راه‌اندازی می شود که امکان بهره‌برداری از آنها به هیچ زمانی متوقف نگردد.

شرکت نرم افزاری یگانه سافت

معتبرترین شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزارهای اداری و مالی