ایده هایی برای لوگو صندوق قرض الحسنه خانوادگی و انواع نمونه های لوگو

برای شروع فعالیت صندوق های خانوادگی لازم نیست از ابتدا سخت گیری کنید و حتما لوگو و پروفایل خاص صندوق خود را داشته باشید. به خصوص اگر صندوق قرض الحسنه شما به صورت خانوادگی می باشد. حداقل چند سالی که از فعالیت صندوق گذشت و رفته رفته به تعداد اعضاء صندوق اضافه شد میتوانید اقدام به تهیه لوگو برای صندوق قرض الحسنه خود نمایید.

پیشنهادهایی برای طراحی لوگو صندوق قرض الحسنه خانگی:

قبل از هر چیز اولین پیشنهاد تهیه یک نرم افزار صندوق قرض الحسنه برای مدیریت صندوق می باشد. با توجه به ماهیت فعالیت صندوق ها و از آنجایی که صندوق ها درآمد ندارند و تمام فعالیت آنها به صورت خداپسندانه و خیرخواهانه انجام میشوند بنابراین هزینه کردن برای طراحی لوگو اختصاصی و یا عکس پروفایل برای صندوق خانوادگی کار منطقی نیست. از این رو پیشنهادهایی برای مدیران صندوق ارائه میشود که بتوانند بدون هزینه یک لوگو مناسب داشته باشند:

۱- ساده ترین و ابتدایی ترین راه جستجو در قسمت Image گوگل می باشد که بتوانید از عکس های آماده در گوگل استفاده کنید. که در ادامه ما برخی از لوگو صندوق های قرض الحسنه را را قرار دادیم و می توانید از همین صفحه Save Image as را بزنید.

۲- پیشنهاد بعدی استفاده از سایت های خارجی رایگان هست که یک سری قالب های لایه باز برای طراحی و ویرایش تصاویر خاص را در اختیار بازدید کنندگان میگذارد. البته برای کار کردن با این سایتها ابتدا باید داخل آن محتوایی که میخواهید را سرچ کنید و سپس اگر از موردی خوشتان آمد آن را دانلود کنید. پس از دانلود باید با استفاده از فتوشاپ(Photoshop) یا ایلاستریتور(Illustrator) آنها را بازکنید و اقدام به تغییرات دلخواه نمایید. توجه داشته باشید برای کار کردن با این دو برنامه جهت لوگوی صندوق قرض الحسنه خانوادگی یا عکس پروفایل صندوق وام خانگی نیاز نیست حرفه ای باشید با مقداری صحیح و خطا کردن در این دو نرم افزار میتوانید به نتیجه دلخواه برسید.در ادامه برخی از سایت های مربوط به این کار را معرفی میکنیم.

https://www.freepik.com/

https://www.freevector.com/

https://www.vecteezy.com/

https://www.vector4free.com/

۳- ایده بعدی برای لوگوی صندوق قرض الحسنه خانگی یا عکس پروفایل صندوق وام خانوادگی استفاده از سایت های خارجی رایگان برای طراحی لوگو هست. نحوه کار این سایت ها به این شکل است که وارد آنها می شوید نوع لوگو درخواستی را انتخاب میکنید و متن خود را تایپ میکنید و این سایت ها پس از یک پردازش کوتاه لوگوی درخواستی را ایجاد و به صورت عکس در اختیار شما می گذارد. در ادامه برخی از سایت های مربوط به این کار را معرفی میکنیم.

https://looka.com/logo-maker/

https://www.freelogodesign.org/

https://www.logomaker.com/

https://www.namecheap.com/logo-maker/

https://www.vecteezy.com/free-vector/logo

https://seeklogo.com/

۴- آخرین روش برای داشتن آرم صندوق قرض الحسنه اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید می توانید این کار را به شرکت ها و افرادی که اقدام به طراحی لوگو می کنند بسپارید. همینطور با استفاده از سایت پونیشا(Ponisha) میتوانید این کار به عنوان یک پروژه تعریف کنید و باقیمت پایین تر انجام دهید.

دانلود نمونه لوگوی صندوق قرض الحسنه خانوادگی

 

 

لوگو صندوق قرض الحسنه المهدی لوگو صندوق قرض الحسنه روح الله لوگو صندوق قرض الحسنه خاتم الانبیا لوگو صندوق قرض الحسنه حضرت علی (ع) لوگو صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) لوگو صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان لوگو صندوق قرض الحسنه آلا لوگو صندوق قرض الحسنه امداد و ولایت لوگو صندوق قرض الحسنه امام صادق (ع) لوگو صندوق قرض الحسنه امام حسین (ع) لوگو صندوق قرض الحسنه زیارت لوگو صندوق قرض الحسنه سروش لوگو صندوق قرض الحسنه سید الشهدا (ع) لوگو صندوق قرض الحسنه شاهد لوگو صندوق قرض الحسنه شهید حمید احمدی لوگو صندوق قرض الحسنه طاهرین ۱ لوگو صندوق قرض الحسنه طاهرین لوگو صندوق قرض الحسنه مالک اشتر خورزوق لوگو صندوق قرض الحسنه مسجد آهق

دانلود نمونه عکس برای پروفایل صندوق وام خانگی و عکس برای پروفایل قرعه کشی ماهانه

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.