شخصی‌سازی نرم افزار اتوماسیون اداری بر اساس سلیقه و نیاز کاربران

شخصی‌سازی اتوماسیون اداری یا اتوماسیون اداری شخصی سازی شده مهم ترین بخش از یک نرم افزار می باشد که حس خوبی را به کاربران آن منتقل می کند. اهمیت این موضوع برای این است کاربران در هر سازمانی نقش و وظایف متعددی را بر عهده دارند. براین اساس کاربران با استفاده از شخصی‌سازی اتوماسیون اداری میتوانند نرم افزار را براساس نیاز و سلیقه خود تغییر دهند و این کار باعث افزایش حس رضایتمندی و افزایش سرعت انجام کارها و افزایش بهره وری می شود. اکنون در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که اتوماسیون یگانه چه امکاناتی برای تغییر دارد. برای روشن شدن این موضوع با شرکت نرم افزاری یگانه همراه باشید.

اتوماسیون اداری یگانه و شخصی‌سازی امکانات و ماژول ها

همانطور که گفتیم شخصی‌سازی اتوماسیون اداری برای کاربران امر مهمی است. سفارشی سازی امکانات نرم افزار برای کاربران بسیار مهم است. نرم افزار اتوماسیون اداری یگانه امکان سفارشی سازی را دارد. در نرم افزار یگانه قابلیت ها و امکاناتی برای کاربران فراهم شده است که می توانند به راحتی نرم افزار خود را شخصی‌سازی کنند. این امکانات در بخش های مختلف اتوماسیون یگانه فراهم شده است. در ادامه بخش هایی از این امکانات را بیان میکنیم.

امکانات شخصی سازی اتوماسیون اداری یگانه به شرح زیر می باشد.

[irp posts=”26901″ name=”نرم افزار اتوماسیون اداری – نرم افزار اتوماسیون – اتوماسیون اداری تحت وب – BPMS و فرایندها”]

امکان سفارشی سازی ظاهر نرم افزار اتوماسیون اداری یگانه

هر کاربری بر اساس نیاز و سلیقه خود میتواند ظاهر برنامه را تغییر دهد و سفارشی سازی کند. در صفحه اصلی کاربران میتوانند اطلاعات و داده هایی که به آنها نمایش داده می شود را می توانند شخصی‌سازی کنند. می توانند رنگ نرم افزار اتوماسیون اداری را تغییر دهند. برای دسترسی به این امکانات کاربران با یک کلیک راست ساده بر روی صفحه اصلی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

شخصی‌سازی بایگانی و دسته بندی

مهم ترین قسمت در نرم افزار های اداری ایجاد بایگانی و دسته بندی برای مکاتبات اداری است. بایگانی در اتوماسیون اداری یگانه به دوصورت بایگانی سازمانی و بایگانی شخصی قابل پیاده سازی می باشد. بایگانی شخصی به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند براساس نیاز و سلیقه خود مکاتبات اداری را در سیستم دسته بندی و بایگانی کند که این بایگانی را خود کاربر می تواند استفاده کند و برای سازمان قابل استفاده نیست.

بایگانی سازمانی نوعی از دسته بندی مکاتبات اداری می باشد که توسط سلیقه کاربران قابل پیاده سازی نیست. این بایگانی براساس استانداردهای سازمانی که معمولا متولی آن واحد اداری می باشد تعریف و پیاده سازی می شود. همچنین به این بایگانی تمام کاربران دسترسی نخواهند داشت و دسترسی ها توسط مدیر سیستم قابل تعریف می باشد.

[irp posts=”50″ name=”نرم افزار بایگانی اسناد”]

شخصی‌سازی فرم های سازمانی برای ورود اطلاعات

در اتوماسیون اداری یگانه ابزارهای مختلفی برای راحتی کاربران تعبیه شده است. یکی از این ابزارها فرم ساز می باشد که با استفاده از آن کاربران می توانند فرم های مختلف را در سیستم تعریف کنند و فیلدهای ورود اطلاعات آن را براساس سلیقه خود بسازند. برای مثال میتوانند انواع فرمها را پیاده سازی کنند مثل فرم مرخصی(ساعتی/روزانه)، فرم خروج کالا از انبار، فرم تنخواه و … قابل تعریف و پیاده سازی می باشد.

امکان امضاء فرم های سازمانی هم فراهم شده است. کاربران می توانند در هر قسمت از برنامه که هستند از اطلاعات خود خروجی word و Excell تهیه کنند.

شخصی‌سازی دبیرخانه های موجود در سیستم

کاربران می توانند در اتوماسیون اداری یگانه نامحدود دبیرخانه ایجاد کنند و قسمت های مختلف آن را سفارشی سازی کنند.برای مثال می توانند فرمول های شماره دهی مختلف برای هر دبیرخانه به صورت مجزا تعریف کنند تا اتوماسیون اداری بتواند به صورت اتوماتیک مکاتبات اداری را شماره دهد. یا میتوانند برای هر دبیرخانه قالب های مختلف نامه یا سربرگ های اداری متفاوتی را طراحی کنند. همینطور میتوانند دسترسی کاربران را به بش های مختلف این دبیرخانه بگیرند.

سایر امکانات قابل شخصی‌سازی

اتوماسیون اداری یگانه قابلیت ها و امکانات زیادی را برای شخصی‌سازی مکاتبات اداری برای کاربران فراهم می کند. در اینجا به صورت لیستی به برخی از آنها اشاره میکنیم:

  • ایجاد لیست محبوب یا علاقه مندی برای گیرندگان نامه ها جهت افزایش سرعت ارسال نامه
  • امکان امضای سریع در اتوماسیون اداری
  • امکان شخصی‌سازی محیط ارجاع سریع
  • امکان شخصی‌سازی افرادی که در ارجاع سریع قرار است نامه به آنها ارجاع بخورد
  • شخصی‌سازی متن پاراف ها و ورنوشت ها در اتوماسیون اداری یگانه
  • و…
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.