ذخیره و بایگانی فایل های بزرگ و حجیم| راهکار شرکت نرم افزاری یگانه

شرکت ها و سازمان ها دائما نگران نگهداری و بایگانی فایل های بزرگ و چند رسانه ای خود هستند. این فایل های حجم زیادی از سرورهای سازمان را اشغال می کنند و اگر در یک نرم افزار بایگانی مناسب نگهداری و مدیریت نشوند سازمان ها با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد. هدف سیستم های بایگانی صرفا نگهداری از این فایلهای بزرگ نیست بلکه هدف علاوه بر نگهداری، بایگانی و مدیریت فایل های بزرگ می باشد.

بایگانی فایل های بزرگ در نرم افزار بایگانی اسناد چه فایده ای دارد؟

ماهیت نرم افزار بایگانی ابتدا نگهداری، مدیریت و بایگانی فایل های بزرگ و اسناد می باشد. که در ادامه مزایای استفاده از سیستم را ذکر میکنیم:

۱- ایجاد شناسنامه اطلاعاتی برای بایگانی فایل های بزرگ در نرم افزار بایگانی(نام فایل، موضوع، تاریخ، کد، خلاصه فایل، کلید واژه، و…). این شناسنامه کمک میکند که در هنگام جستجو و گزارش گیری از فایلهای بزرگ سریع تر به انها دسترسی پیدا کنیم.

۲- تعیین سطح دسترسی برای کاربران دیگر(دسترسی مشاهده، دسترسی ایجاد تغییرات و ویرایش فایل)

۳- تعیین میزان محرمانگی فایل های بزرگ

۳- تهیه فایل پشتیبانی از فایل ها و اطلاعات

۴- تعیین آلارم بر روی فایل ها و مدارک

۵- امکان امانت دهی برای فایل ها بایگانی شده

۶- افزایش امنیت نگهداری فایل های بزرگ در نرم افزار آرشیو

۷- و …

نرم افزار بایگانی یگانه توانایی بایگانی چه نوع فایل هایی را دارد؟

در این سیستم شما می توانید هر نوع فایلی با هر حجمی را بایگانی نموده و آنها را مدیریت نمایید. برای مثال فایلهای : JPG,TIFF, Gpeg, AI, PSD. DWG, Cat, Doc,DocX, PDF, Rar, ZIP, MP3, MP4, MPEG, … را دارد.

ذخیره سازی و بایگانی فایل های بزرگ توسط شرکت نرم افزاری یگانه چگونه است؟

ذخیره سازی فایل های بزرگ به دو روش قابل انجام می باشد. استفاده از هر کدام از این دو روش توسط مشتریان قابل انتخاب می باشد و بر اساس نوع بایگانی و اسناد و مدارک و فایل های آنها تعیین می شود.

۱- فایل استریم یا File Stream Data چیست؟

شرکت نرم افزاری یگانه با بهره گیری از قابلیت فایل استریم یا File Stream Data که در SQL Server وجود دارد توانسته است گام بلندی در ذخیره سازی و بایگانی فایل های بزرگ در سازمان ها و شرکت ها بردارد. با استفاده از فایل استریم دیگر دیتابیس SQL Server فایل ها را در داخل حافظه خود ذخیره و نگداری نمیکند. فقط آدرس نگهداری آنها در حافظه سرور را در خود نگهداری می نماید.

این کار باعث افزایش سرعت در جستجو و بازخوانی فایل ها و اطلاعات می شوذ.

۲- نگهداری فایل ها و اطلاعات در حافظه SQL:

میتوانیم تعریف کنیم که اطلاعات و فایل ها در داخل حافظه خود SQL کد شوند و ذخیره سازی شوند. با این کار چیزی خارج از دیتابیس نرم افزار نگهداری نخواهد شد. تمام اطلاعات حتی فایل ها به صورت کد شده روی دیتابیس ذخیر می شوند.

کلام آخر:

در نهایت به انتهای مقاله بایگانی فایل های بزرگ و حجیم رسیدیم. در این مطلب سعی کردیم یک سری اطلاعات مفید از ویژگی های فوائد بایگانی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی نرم افزار بایگانی مناسب را تهیه کنید.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. اگر سوال یا نکته ای در مورد هر کدام از مراحل وجود دارد آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا سایر بازدید کنندگان هم استفاده کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.