اسکن اسناد مالی و حسابداری بهترین روش برای دیجیتال سازی اسناد است. شرکت یگانه یک تیم بسیار حرفه ای و قوی در این حوزه دارد. که با حضور محل مشتری اقدام به ارائه این خدمت می نماید. اسکن اسناد مالی با استفاده از اسکنر و تجهیزات به روز انجام می شود. این کار باعث افزایش بهره وری و افزایش امنیت اسناد و مدارک مالی می شود.

  • خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری
  • ورود اطلاعات و رقومی سازی اسناد مالی و حسابداری
  • خدمات اسکن انبوه اوراق مالی و حسابداری و مالیاتی
  • مجری پروژه های خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری در کشور

درخواست خدمات (اسکن اسناد مالی)

    اسکن اسناد مالی و حسابداری

    اسکن اسناد مالی و حسابداری شامل تبدیل اسناد مالی و حسابداری مانند فاکتورها، رسیدهای وجه، گواهی‌های بانکی، سند‌های حسابداری و سایر مدارک مالی و حسابداری به فرمت دیجیتال با استفاده از اسکنر است. این فرآیند به دلیل داشتن مزایایی مانند دسترسی آسان‌تر به اطلاعات، حفظ امنیت و حفظ فضای فیزیکی بسیار مفید است. با استفاده از اسناد اسکن شده، اطلاعات مالی مربوط به یک سازمان به صورت الکترونیکی در سیستم‌های حسابداری ذخیره می‌شود که باعث می‌شود که مدیران به راحتی بتوانند به اطلاعات مالی دسترسی داشته باشند و این اطلاعات به راحتی قابل جستجو و پیدا کردن باشند. همچنین این فرآیند باعث می‌شود که حسابرسان به راحتی به اسناد مالی دسترسی داشته باشند و بتوانند مدارک مالی را بررسی کنند.

    اسکن اسناد مالی و حسابداری
    اسکن مالی و حسابداری

    اسکن حساب های دفتر کل، خرید و فروش

    اسکن اسناد مالی و حسابداری و حساب های دفتر کل و خرید و فروش شامل تبدیل اسناد مربوط به واحد حسابداری و مالی مانند فاکتورها،اسناد بانکی، رسیدهای مالی، فیش های واریزی، فیش های دریافتی، اسناد و مدارک بیمه ای، اسناد مالیاتی به فرمت دیجیتال با استفاده از دستگاه اسکنر است. اسناد اسکن شده به صورت الکترونیکی در سیستم‌های بایگانی اسناد حسابداری و مالی ذخیره می‌شوند که باعث می‌شود که مدیران به راحتی بتوانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند و این اطلاعات به راحتی قابل جستجو و پیدا کردن باشند. همچنین این کار باعث می‌شود که اسناد پرونده حقوقی بدون نیاز به نسخه چاپی در دسترس باشند. این فرآیند باعث حفظ امنیت اسناد مالی و حسابداری می‌شود.

    اسکن فاکتور های خرید و فروش

    اسکن اسناد مالی و حسابداری از جمله اسکن فاکتور های خرید و فروش، اسکن پیش فاکتورها، بارنامه و حواله های خروج است. هر شرکتی که واحد فروش و بازاریابی دارد می تواند از این خدمات استفاده کند. شرکت یگانه با حضور در محل مشتری اقدام به اسکن فاکتور ها و اسناد خرید و فروش می‌نماید.

    برای دریافت قیمت اسکن اسناد مالی و حسابداری میتوانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و از خدمات مشاوره ای استفاده کنید.

    برای اطلاع از قیمت ، بهتر است با 22469490و22466748-021 تماس بگیرید و جزئیات را بیان کنید تا بهترین قیمت را دریافت کنید.

    اسکن اسناد مالی و حسابداری

    خدمات اسکن اسناد حسابداری و کارپردازی

    یکی از خدمات شرکت یگانه انجام 0 تا 100 مراحل خدمات اسکن اسناد به صورت انبوه در محل سازمان مشتری است.

    شرکت یگانه با استفاده از تیم‌های مجرب و آموزش دیده در محل مشتری حاضر می شود و اقدام به ارائه خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری به صورت انبوه می‌نماید. استفاده از تجهیزات به روز و پرسرعت هم از ویزگی‌های این تیم است.

    فیلم معرفی اسکن اسناد مالی شرکت یگانه

    اسکن مدارک شامل تبدیل اسنادی مانند کارت شناسایی، پاسپورت، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت بانکی و سایر مدارک به فرمت دیجیتال با استفاده از اسکنر است. این کار باعث می‌شود که مدارک به صورت الکترونیکی در دسترس باشند و به راحتی قابل دسترسی باشند. اسناد اسکن شده برای استفاده در امور مختلف مانند ارائه به مراجع دولتی و خصوصی، ارسال به شرکت‌ها و سازمان‌ها، ثبت نام در دانشگاه‌ها و مدارس و همچنین برای استفاده شخصی مفید است. همچنین با استفاده از اسناد اسکن شده، امکان جستجوی سریع و دقیق در متن مدارک وجود دارد . در کل، اسکن مدارک باعث می‌شود که مدارک شما در دسترس شما باشد و امنیت آن‌ها حفظ شود.

    مزایای خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری

    شرکت نرم افزاری یگانه با توسعه تیم اسکن اسناد مالی در صدد حل مشکلی بزرگ از شرکتها ، موسسات و ادارات می باشد.

    كاهش حجم بايگاني فیزیکی

    کاهش حجم بايگاني فیزیکی و امکان ذخيره الكترونيكي با اسکن اسناد مالی و حسابداری در نرم افزار بایگانی اسناد مالی

    مديريت دسترسی و بايگاني

    كنترل و مديريت بر نحوه بايگاني اسناد مالی و حسابداری و دسترسي كاربران مختلف به اسناد

    جستجوی سریع

    جستجوی سریع بر روي متن اسناد مالی و حسابداری با استفاده از تعریف فيلدهاي اطلاعاتي برای اسناد

    افزایش امنیت اسناد و مدارک

    افزایش امنیت اسناد مالی و حسابداری در مقابل حوادث طبيعي و غيرطبيعي

    سهولت دسترسی با اسکن اسناد مالی و حسابداری

    می توانید هر زمانی و در هر نقطه مکانی با استفاده از نرم افزار بایگانی اسناد مالی و حسابداری تحت وب یگانه به مدارک و اسناد خود دسترسی داشته باشید.

    افزایش کارایی و بهره وری

    با توجه به افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات اسناد مالی و حسابداری و امکان مشاهده آن کارایی کاربران افزایش خواهد یافت.

    اسناد مالی و حسابداری کجا اسکن می شوند؟

    اسکن مالی در محل مشتری یا On Site: این روش مناسب سازمانهایی است که اسناد آنها زیاد است. کارفرما یک محلی برای انجام مراحل اسکن اسناد در نظر میگیرد.پیمانکار هم کلیه تجهیزات و نیروها را به آنجا منتقل میکند.

    اسکن اسناد حسابداری در محل مجری یا Off Site: در این روش کلیه مدارک از محل کارفرما جمع آوری میشود. به محل پیمانکار منتقل میشود. و در محل پیمانکار اسکن مدارک کلیه مراحل اسکن مدارک انجام می شود. پس از پایان فرایند اصل اسناد مدارک به کارفرما عودت می شود.

    مراحل اسکن اسناد مالی و حسابداری توسط تیم حرفه ای یگانه

    مرحله اول

    آماده سازی اسناد مالی و حسابداری
    این مرحله که به آن لاغر سازی اسناد مالی نیز گفته می شود شامل: باز کردن تای برگه ها و صاف نمودن خم شدگی اوراق، جدا نمودن منگه و گیره از روی اوراق، جدا نمودن برگه های تکراری و...

    مرحله دوم

    اسكن اسناد مالی و حسابداری
    تمام اسناد مالی در حین انجام عملیات اسکن تمیزکاری صورت می گیرد. در این مرحله چند نمونه تصویر از اسناد حسابداری با کیفیت و حجم های مختلف گرفته می شود و با تایید کارفرما یکی از این کیفیت و حجم ها انتخاب می شود.

    مرحله سوم

    اصلاح و ویرایش تصاویر
    اسناد مالی و حسابداری پس از اسکن بررسی می شوند و برخی اقدامات روی آنها انجام می شود: حذف تصاویر تکراری و اضافی، بهبود کیفیت تصاویر اسکن شده، از بین بردن جای سوزن منگنه و …

    مرحله چهارم

    ورود اطلاعات اسناد و مدارک پرسنلی
    برای دسترسی و جستجوی سریع کاربران به اسناد حسابداری اسکن شده، فیلد های اطلاعاتی اعلام شده توسط کارفرما از اوراق اسکن شده استخراج می شود به نرم افزار بایگانی اسناد مالی یگانه انتقال داده می شود.

    مرحله پنجم

    تهيه نسخه پشتيبان
    پس از اتمام اسکن اسناد حسابداری و اتمام ورود اطلاعات در نرم افزار بایگانی، شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از اسناد مالی و اطلاعات بر روی هارد دیسک می نماید و در انتهای پروژه در اختیار کارفرما قرار می دهد.

    خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری یگانه

    با توجه به لزوم راه اندازی آرشیو دیجیتال برای اسناد مالی و حسابداری، شرکت نرم افزاری یگانه بر آن شد تا با تشکیل یک تیم حرفه ای و با تجربه اقدام به ارائه خدمات اسکن مالی به سازمان ها، ادارات دولتی، شهرداری‌ها، مراکز درمانی و ... بنماید. این تیم حرفه ای با حضور در محل سازمان ها و سایر ادارت دولتی اقدام به اسکن اسناد مالی و حسابداری می نماید.

    ارائه خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری شامل: لاغرسازی اسناد مالی، مرتب سازی اسناد حسابداری قدیمی، اسکن اسناد مالی و حسابداری قدیمی، ورود اطلاعات اسناد مالی به نرم افزار بایگانی اسناد مالی یگانه می نماید.

    همچنین در حین اجرای پروژه این اطمینان را به سازمان ها و ادارات می دهیم که هرگز کیفیت انجام کار را فدای مدت زمان اجرای پروژه اسکن اسناد مالی نخواهیم کرد.

    کاربرد OCR و اسکنر در اسکن اسناد مالی چیست؟

    OCR یا نویسه خوان نوری یک فناوری برای تشخیص متن درون تصاویر می باشد. این فناوری برای تبدیل هر نوع تصویر حاوی متن نوشته شده (تایپ شده، دست نویس یا چاپ شده) به داده‌های متنی قابل خواندن توسط ماشین استفاده می‌شود. در واقع فرآیندی را توصیف می‌کند که طی آن یک تصویر از یک سند کاغذی گرفته می‌شود و پس از آن، متن از آن تصویر “استخراج” می‌شود.

    اسکنر هم بهترین ابزاری می باشد که برای تصویربرداری و ایجاد نسخه الکترونیک از اسناد مالی و حسابداری فیزیکی استفاده می شود. در پروژه های اسکن ابتدا اسناد توسط دستگاه اسکنر مخصوص پروژه اسکن می شوند و پس از گذراندن مراحل اسکن اسناد مالی و حسابداری که در بالا توضیح داده شد وارد نرم افزار مناسب می شوند. شرکت نرم افزاری یگانه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند امکان OCR را روی اسناد مالی فعال کنند.

    جهت آشنایی با انواع اسکنر ها میتوانید مقاله اسکنر چیست را مطالعه کنید.

    خدمات تخصصی اسکن اسناد مالی و حسابداری شامل:

     

     

    نرم افزار بایگانی اسناد مالی و حسابداری

    انجام خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری بدون وجود یک نرم افزار مناسب جهت حفظ و نگهداری و بازیابی اطلاعات باعث افزایش بهروری در سازمان نخواهد شد.

    ما در شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تولید یک نرم افزار بایگانی اسناد تحت وب نمودیم که توانایی ایجاد یک بایگانی دیجیتال را برای تمام سازمان ها دارد.

    از ویژگی های این نرم افزار بایگانی دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    کاملا تحت وب است
    فرم ساز پویا و قدرتمند دارد
    امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربران
    امکان گردش و ارجاع اسناد در سازمان
    امکان امانت دهی اسناد و مدارک
    گزارشگیری پویا و منعطف
    امکان ارتباط با سیستمهای مختلف از قبیل: منابع انسانی، اتوماسیون اداری، HIS و ...
    و...

    آشنایی با نرم افزار بایگانی اسناد دیجیتال یگانه

    ورود اطلاعات اسناد مالی و حسابداری (رقومی سازی اسناد)

    یکی از خدماتی که تیم حرفه ای اسکن اسناد مالی و حسابداری یگانه انجام می دهد، رقومی سازی اسناد و مدارک مالی در داخل نرم افزار یا سایر نرم افزار های موجود در سازمان است.

    اطلاعات اسناد توسط نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه تیم اسکن خوانده می شود و در داخل نرم افزار مربوطه وارد می شود.

    تعویض و نوسازی پرونده، پوشه و زونکن اسناد

    در برخی از پروژه های اسکن کارفرما درخواست می کند که روکش پرونده ها یا زونکن پرونده ها به دلیل قدیمی بودن و پارگی و... تعویض و نوسازی گردند.

    دیوایدر بندی الکترونیکی و فیزیکی اسناد مالی

    یکی از خدمات اسکن اسناد مالی و حسابداری در پرونده هایی است که تعداد برگ های آن بسیار زیاد می باشد کاربرد دارد. با استفاده از دیوایدر امکان دسته بندی کردن اسناد داخل یک پرونده یا زونکن فراهم می گردد که در نهایت جستجو و پیدا کردن اسناد در داخل پرونده ها بسیار راحت می شود.

    تهیه چک لیست پرونده یا فرم خلاصه پرونده

    در برخی پروزه ها کارفرما درخواست می کند که برای پروندها به صورت فیزیکی و الکترونیکی یک چک لیست از محتوای درون زونکن یا پرونده ایجاد شود، این کار کمک می کند که با یک نگاه متوجه شد چه اسنادی داخل یک زونکن یا پرونده وجود دارد.

    نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری تحت وب یگانه

    ما در شرکت نرم افزاری یگانه اقدام به تولید یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب نمودیم که توانایی ایجاد یک بایگانی دیجیتال را برای تمام سازمان ها دارد.

    ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه:

    • تحت وب بودن نرم افزار
    • فرم ساز پویا و قدرتمند
    • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربران
    • امکان گردش و ارجاع مکاتبات اداری در سازمان
    • امکان بایگانی مکاتبات اداری
    • گزارشگیری پویا و منعطف
    • و...

    آشنایی با نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه

    مهرزنی و برگ شمار کردن اسناد

    این خدمات شامل زدن مهر اسکن شد روی اسناد و مدارک یا زدن مهر برگ شمار روی اسناد می باشد.

    مشاوره اجرا و پیاده سازی

    امکان ارائه خدمات مشاوره در زمینه اجرا و پیاده سازی انواع بایگانی های فیزیکی و دیجیتال در سازمان ها وجود دارد.

    مدیریت پروژه اسکن و آموزش

    امکان مدیریت یک پروژه بایگانی دیجیتال و اسکن اسناد و همچنین امکان ارائه آموزش مدیریت یک پروژه اسکن انبوه توسط شرکت یگانه وجود دارد.

    پرسش های متداول (FAQ) اسکن اسناد مالی و حسابداری

    فهرست پرسشهایی که از ما در خصوص اسکن اسناد و مدارک ، اسکن پرونده های پرسنلی می پرسند.

    اسکن اسناد مالی و حسابداری سازمان من در چه محلی انجام می شود؟
    ارائه خدمات اسکن اسناد مالی به سازمانها و ادارت، بیمارستانها و... در محل مشتری ارائه می گردد. مشتری با در اختیار گذاشتن فضایی سرپوشیده و تعدادی میز و صندلی زمینه را برای اسکن اسناد و مدارک آماده میکند. همچنین مشتری می تواند با تعیین یک ناظر بر روند انجام کار نظارت داشته و گزارش های منظم از پیشرفت پروژه دریافت نماید.
    آیا خدمات اسکن اسناد مالی در سازمان من قابل انجام می باشد؟
    هر سازمانی که با اسناد مالی، سر و کار دارد، خدمات اسکن برایش کاربرد دارد.
    چه تضمینی برای حفظ محرمانگی و امنیت اسناد مالی من وجود دارد؟
    برای حفظ امنیت و محرمانگی اسناد نکات مختلفی مد نظر قرار میگیرد که برخی از آن ها به شرح زیر است: کلیه نیروی انسانی شاغل در محیط کار در هنگام کار تلفن همراه هوشمند خود را در ابتدای روز تحویل می دهند و در پایان کار تحویل میگیرند. پورت ها و درگاه های ورودی کیس ها مانند : USB / CD / DVD ,... بسته می شود. یک شبکه داخلی مجزا و ایزوله برای کامپیوترهای حاضر در محل پروژه ایجادمی شود. از نرم افزار آنتی ویروس به روز در پروژه اسکن استفاده می شود. از ورود افراد متفرقه و غیر مرتبط با پروژه در محل اجرای پروژه اسکن جلوگیری می شود. برای کاربران سیستم دسترسی های محدود تعریف می شود. از اسناد و مدارک اسکن شده در بازه های زمانی مشخص فایل پشتیبان تهیه می شود. و...
    قیمت اسکن اسناد مالی و حسابداری چگونه انجام می شود و برچه اساسی است؟
    شرکت یگانه برای برآورد هزینه اسکن اسناد مالی و حسابداری، پس از مراجعه حضوری به محل کارفرما و مشاهده اسناد مالی قیمت و زمان انجام پروژه را به صورت مکتوب اعلام می نماید. برخی از پارامترهایی که در اعلام قیمت تاثیر گذار می باشد: تعیین محدوده زمانی برای تحویل حجم و تعداد اسناد مالی و حسابداری سایز اسناد و مدارک (A3 , A4 , A5 , ...) نوع اسکن اسناد(اسکن رنگی/ اسکن سیاه و سفید) اسناد مالی نیاز به لاغرسازی (سبک سازی) دارند یا خیر؟ اسناد حسابداری نیاز به ورود اطلاعات و رقومی سازی دارند؟ آیا نرم افزار بایگانی دیجیتال در سازمان وجود دارد؟ از هر پرونده یا سند چه تعداد فیلد اطلاعاتی باید وارد شود؟ فیلدها باید از روی اسناد خوانده شود و استخراج شود؟ یا در سیستم دیگری موجود است؟ و...
    اشتراک در
    اطلاع از
    2 نظرات
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها